det.finaste.jag.vet.

jag har aldrig tyckt om hakan hellstrom, trots forsok till overtalan. men nu sitter jag har i min soffa och trivs med att hora hans rost. jag kommer ihag goteborg. ser gatorna som jag strovat upp och ner framfor mig. kommer ihag ljuset och fargerna, minns dofter och ljudet av sparvagnarna. han framkallar kanslan av min stad. 
mitt goteborg.     
fina stad. fina liv. fina vanner. fina minnen.

vaknade till regn i morse. sprang mellan dropparna till jobbet i ett tomt bondi. utan sol sa toms vart lilla samhalle. jobbade till tolv. ville dega, sadar pa riktigt dega. fick sallskap av gabriella och matilda. tittade pa friends till fyra. 

nu borjar himlen spricka upp. jag har manga borden att gora. tvatta till exempel. hamta min ipod pa jobbet. ga ut och springa. ta tid att vara. hitta mig sjalv. listan kan goras lang.

jag skulle vart ledig imorgon. det var min enda lediga dag denna veckan.
skulle vart.
istallet ska jag tydligen jobba. sunk.

jag saknar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0