so.find.me.

tva inlagg pa tva dagar.. kan inte bli mycket battre.. !?

big day out var ruskigt bra. mellan 35 och 40 grader, stralande sol, jag har nog aldrig varit skabbigare! svetten rann 8 timmar konstant!
manga riktigt bra band. arctic monkeys far faktiskt bara 3,5 av 5. men med tanke pa hur fantastiskt 5 ar gallande dem sa var det fortfarande riktigt bra.

borjade sju i morse. jobbade till tre i samma varme som igar. det har vart sjukt vader hela veckan. kvavt och riktig hog luftfuktighet. man blir sliten... filmkvall och sa trott sa det kryper i kroppen pa mig. klockan ar tio. illa... borjar sju imorgon med.

missade min kaffekille idag. han borjade efter att jag slutat, illa typiskt.

random inlagg. mitt nya favoritord - 'random'.
mkt som ar random... alldeles for trott for detta.
en annan dag, en annan historia, kanske en battre historia.
tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0