back.to.basics.

sa sitter jag i min soffa, datorn i knaet, entourage pa tv'n, precis kakat frukost.. hade kunnat vara vilken dag hemma som helst. skilnaden ar att tva meter ifran mig ligger en dod kackerlacka pa rygg, varmen som sipprar in genom fonsterna ar slaende, och om tio timmar ska jag se arctic monkeys live.
sista delen hander givetvis inte varje dag, men samtidigt hander det sa mycket mer i den har staden, jamt och standigt, sa en festival med arctic monkeys kanns inte lika stort som jag skulle hoppats. med det sager jag inte att jag inte ar taggad, har verkligen sett fram mot denna dagen!

har fatt nys om en annan festival har i sydney i slutet av mars. the killers, kaiser chiefs & snow patrol bland andra. hade vart helt magiskt! ar bara inte hundra pa att jag kommer vara kvar i sydney da.. men det ar kanske vart att se till att stanna.

shit, jag har verkligen sett fram mot denna dagen lange, plus att det ar min enda lediga dag denna veckan, men jag kanner mig likgiltig. som att jag inte pallar. maybe the heat is starting to get to me. sjukligt varmt, varje dag denna veckan.

jag har en highschool crush pa en engelsk kille. det ar ocksa vidrigt. han brukar komma forbi mitt jobb varje morgon och saga hej, och sen komma tillbaka med kaffe till mig. han jobbar pa restaurangen bredvid bakom baren. lojligt het. men han gor mig sa nervos sa mina knan blir svaga och jag inte vet vad jag ska saga. vidrigt patetiskt, haha! nu har han vart pa semester i en vecka, men jag fick ett sms av en kollega i morse att han ar tillbaka. sa i morgon blir kanske morgonen nar jag tar mod till mig och bjuder ut honom (hmm..kan man saga sa utan att lata som man kommer direkt fran 50-talet?).

well well, i'm off. killen vi bor hos har for ovrigt halvt om halvt sagt att om han ska pa festivalen sa kan han losa vip till oss. me & arctic monkeys pa efterfest... hade funkat :)

lots and lots of love.

Kommentarer
Postat av: hanna

du skriver för sällan.

vill du byta mitt liv mot ditt? ja vill m på Artic Monkeys. O the killers, gaaaah! byta plats?

allt vandrar på som vanligt här, min huvudvärk e tillbaka.. läkarbesök ska bokas.



saknar dig. kraaam

2009-01-23 @ 08:25:36
URL: http://hannashorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0