sometimes.life.is.just.not.fare.

jag kommer inte ihag senast jag kande.
pirr i magen. svaga knan. hander som darrar. ord som trasslas i munnen.
jag kanner honom inte. det spelar ingen roll.
kommer inte ihag senast jag traffade nagon over huvud taget som fick mig att bete mig sa har.
jag brukar halla distans. det gck inte denna gangen. jag hade ingen makt over det.
det spelar inte heller nagon roll.
han ska aka. om mindre an en vecka.
traffar jag honom inte ikvall kommer jag aldrig traffa honom igen.

han ar den jag alltid velat traffa.
han ar min drom.
vidrigt.
jag hade kunnat ha all tid i varlden.
kul.

Kommentarer
Postat av: hanna

du tror han e allt du vill ha. men människor är inte alltid va de verkar från långt håll. sluta älta ditt missöde o lär dig en läxa: life's to short and du måste våga för att vinna!!!!



o ja tror på dig, massa kärlek!

KRAM!

2009-02-04 @ 19:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0