remember.the.day.

sa vad har hant sen senast och kommer handa...

• trodde jag hade fatt tillbaka min halsfluss for tredje gangen, men sen forsvann den tack o lov.
• gick in (!) pa min hyresvard och hans tjej i koket. sa sjukt illa!! allsta pa riktigt, hans huvud mellan hennes ben... en syn jag desperat forsoker fa ut ur huvudet!
• dumpade en av mina basta vanners (hannahs) sista utekvall har for att eventuellt fa traffa kaffekillen ute. traffade honom itne ens. skamdes.
• blev alldeles for full och ringde nagra fyllesamtal for mycket, gick forbi mitt jobb och gjorde bort mig. skamdes igen.
• inser att denna kaffekille har nagon skum paverkan pa mig. inte ok. jag ar jag. punkt. ger upp honom. nastan bums.
• hannah aker imorgon. sista kvallen (ikvall) ska vi pa utomhusbio med picknick.
• ledig imorgon.

allt som jag kommer ihag nu i alla falll.
l.

Kommentarer
Postat av: hanna

ey whats going on over there egentligen???

saknad, mer update snart hoppas jag!!!/h

2009-02-04 @ 01:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0