hide.and.seek.

magisk låt.

idag har jag varit ledig. sov till tio, sen gick jag och moa och hyrde film. kom tillbaka hem, bakade scones och drack te till '10 orsaker att hata dig'. fortatte film morgonen med 'stolthet & fordom'. nu har moa akt till jobbet och jag ar ensam hemma. ikvall skall jag ga ut med gabriella, matilda, fanny & linn. till klassiska bondi stallet beach road. finns bara tva 'utestallen' i bondi. forst gar man till beach road. sarskilt pa onsdagar ar det manga bra band som spelar dar. det ar ett ratt stort stalle, tva vaningar, stora ytor. tyvarr stanger de sitt inslapp vid tolv, och hela klubben stanger ett. da vallfardar packet till bond hotel. ett av de trakigaste stallena, men det enda som ar oppet! trakiga ytor, ingen dj utan bara en jukebox, god pizza dock. oavsett - det ar vad kvallen kommer innehalla. senare kommer moa ansluta, och sen ocksa matte & wille. jepp, wille landar ikvall och ska vara har i nagra veckor. han har med sig mina favorit jeans. [yes!] jag ar ledig imorgon ocksa, da ar planen att vi skall kaka fruksot pa ett riktgt mysigt stalle har  bondi. pa fredag borjar jag itne forran tio, tills dess skall jag forsoka hinna baka bananbrod och ar det fint vader skall vi ha picknick frukost pa en av utsiktsplatserna har.

lyssnar pa kings of leon. otroligt bra band. albumet only by the night.. lyssna och njut.

nu kom linn, sa i'm out.
/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0