fran.melbourne.

okej, det ar dags att ta tag i detta igen.
over tva manader sen senaste inlagget, sa inte ok...

drog fran sydney 6 april ner till hobart pa tasmanien. dar stod en liten peter och vantade pa flygplatsen. who could have known?! var dar i tre veckor sammanlagt, vi hyrde en bil (som matte fick aran att kora) och sag pingviner, tasmanska djavlar, en av varldens 10 vackraste strander. namnde jag att peter var dar? tva och en halv manad and counting...

i sondags drog jag o matte till melbourne, peter akte upp till byron bay langre upp pa ostkusten. melbourne ar en schysst stad, men det ar for dyrt for att stanna. behover skaffa jobb ratt omgaende nu, och det finns alldeles for mkt shopping an vad som ar nyttigt for mig har!

pa sondag drar jag harifran... upp till byron och moter upp med peter. gissa om jag e taggad?!

det ar allt for tillfallet, sa ja, over and out...

tons of love!

Kommentarer
Postat av: hanna

kom hem.



(jag kommer from now on bara skriva de två orde till dig tills du inser att du faktiskt måste komma hem.)



PST: kan vara så att ytterligare ord tilläggs men de kommer i högsta grad bestå av pikar, tankar och känslor som ska få dig att KOMMA HEM!



KRAM

2009-05-09 @ 18:11:13
URL: http://hannawekell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0