you.see.

imorgon skall det firas nyar.
i ar blir det inga mossor och tjockjackor, strumbyxor eller stovlar.
kopte en klanning idag - jatte jatte fin! en dag skall jag lagga upp en bild :)

nyarsafton ar min enda lediga dag denna veckan. alla andra dagar borjar jag sju, inklusive nyarsdagen. far se hur det gar...jag hoppas pa bra vader, da skall jag jobba pa brannan hela dagen. sen skall vi hem till hanna pa bbq, innan vi drar vidare till shore thing. shore thing ar en festval nere pa stranden. vi kopte biljetter ratt snart efter att vi om hit, och nu har det vart slutsalt i alla fall i en manad. the presets, erik prydz och underworld spelar, det kommer bli sa galet bra! jobbar pa att skaffa mig en dejt ocksa :)

nagon av dessa dagar skall jag pa riktigt ge en uppdatering vad galler 'lack of' surfers... men inte 'lack of' killar allmant. hmm.. eller ja, en surfer har jag traffat, men jag tog aldrig hans nummer. han var ruskigt het. haha, rakade slanga ur mig komentaren haromdagen "jag har anda avverkat stora delar av europa". det ar sa langt ifran sanningen man kan komma, men man traffar ju sa mtk folk!

dejten jag forsoker fixa for nyar ar iaf en svensk kille som jag traffade ute for nagon vecka sen. lagom trevlig, lagom snygg... vet egentligen inte om jag vill traffa honom igen, men det ar ju nagot visst att ha en dejt pa nyar. jag har da aldrig haft det tidigare och nagon gang skall ju va den forsta :)

nu skall jag ivag och kaka thai. forra gangen jag var dar [pa det andra basta thaistallet ever] sa behovde jag inte ens saga vad jag skulle ha. "i know you and what you want..haha" mottes jag av istallet. kanner mig ruskigt nojd med att ha blivit stammis pa ett thaistalle!

well, over and out, and lots and lots of love.

Kommentarer
Postat av: hanna

skriva da. du skriver ju aldrig längre... tom jag har skrivit =)



saaaknar dig! uppdatera mig. någonstans. nu.



KRAM!

2009-01-10 @ 23:16:13
URL: http://hannashorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0