christmas.could.be.all.around.

visserligen bor jag i sydney. det ar runt 25 grader. solen skiner for det mest. jag kommer inte ihag senast jag hadde langbyxor.
men det ar fortfarande jul om 3 dagar.
jag alskar julen och allt som hor till. julhandla, laga mat, pyssla, gora apelsiner med kryddnejlikor, dekorera, tanda ljus, sla in paket, baka - you name it.
anything christmas and i'm game.
men det finns ingen jul har! inte ens samhallet ar dekorerat. inga ljus pa gatorna, inga affarer med juldekorationer, ingen julmusik vart man an gar. jag saknar julen!

idag skall iaf moi, moa & matte till ikea. julhandla diverse och lite till, kanske inhandla en julgran ocksa.. man far se...
tisdag kvall skall vi + linn & hannah till operan. en julshow med christma carrols.
onsdag blir det svensk jul. jag, moa & linn ar lediga allihopa, sa det blir att laga mat och fixa infor kvallen. da far vi besok av... ja vi blir nog upp mot en tio stycken tror jag.
torsdag jobbar jag, men slutar ratt tidigt. efter jobbet bar det av hem till hannah. hon bjuder pa en engelsk/australisk jul. kalkon och barbeque. blir nog ratt bra!

allt gott til' next time.
l.

Kommentarer
Postat av: Jonna

GOD JUL lotta!! puss på dig

2008-12-21 @ 19:18:21
Postat av: hanna

SAKNAR DIG!

förra året vid denna tid stack vi nejlikor i apelsiner tills hela lägenheten luktade och du fick ont (för minns jag rätt gjorde du flest?)... anyhow.. idag sitter ja i en säng i ett rum som är mitt, på de sätt att de fyllt av mina saker.. vilt spridda utan ordning och känsla. saknar brevduveg. saknar dig.



GOD jul älskade vän, hoppas ni får de fantastiskt!

ring mig snart!

mest kramar!

2008-12-21 @ 22:00:38
URL: http://hannashorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0