almost.fine.

jag vet att jag har borjat slacka efter pa det har med att skriva. brukar visserligen alltid ga i perioder, men nu har jag haft massa att skriva om, bara varken tid eller pengar. jag har jobbat som en galning - typ 50 timmar i veckan, samtidigt som jag vart sjuk med halsfluss. avslutade min penicilinkur i forrgar, men eftersom jag inte hade tagit den som jag skulle (glomt vissa dagar) sa vaknade jag i morse med feber och ont i halsen igen. welcome back. hatar halsfluss!

vad hander annars, forutom att jag jobbar... kanns som att det ar det enda jag gor. har fatt bli ansvarig for stagningsskiftet, sa oftast har jag dagarna lediga, borjar mellan 1 och 4 och jobbar till 10. funkar ratt bra for mig faktiskt. man kan gora saker pa dagarna och anda ga ut pa kvallarna. och dar maste jag tagga ner for ovrigt. det ar konstigt, for jag bor ju har, lever, arbetar, men beter mig som att jag ar pa semester. bara att semestrar tar slut efter nagra veckor. det hander ju nagot varje kvall i princip, och jag borjar fa nog. jag behover min tid, att vara sjalv, att dega, b&j med en film.

det ar vad jag ska gora nu. kan inte ata nagot annat an glass pga min hals. sa jag ska ga till affaren, kopa glass och te, eventuellt nagot godis med, ga hem, titta pa film och inte rora mig tills jag blivit frisk pa riktigt.

until next time.
karlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0