many.the.miles.

idag blir det sista dagen i huset. jag flyttade ut i söndags men började inte städa förrän igår. idag ska jag ta de sista tagen. efter det blir det adjö till Brevduvegatan.

fick precis reda på att vårt flyg från hong kong till sydney är inställt. så efter att ha rest i 18 timmar skall vi döda 14 (14!!!) timmar på hong kongs flygplats. sedan skall vi flyga 9 timmar till. 41 timmar för att ta oss fram, och då kommer vi fram klockan elva på förmiddagen. då skall man börja vända på dygnet och hålla sig vaken till kvällen. lycka till med det.
har jag nämnt att jag inte kan sova på flygplan?! good.shit.

till helgen skall det bli fint väder. jag ser verkligen fram emot två dagar - utan planerade saker, utan krav, dagar för mig att pusta ut - i fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0