i.guess.this.is.it.

7 kartonger, en koffert, en ryggsäck, två sportbagar, X antal påsar senare.
märklig känsla. som du sade, i morse var det ett hem. nu är det tomt.
det gick så snabbt. för snabbt.
ryggen är trött. händerna torra. ögonen grusiga.
det har vart en lång dag. borde kanske lägga mig.
gå och lägga mig hemma hos mamma. tillbaka på ruta ett.
bara ett stopp på vägen, men en märklig känsla likväl.
kommer sakna att bo med dig massa!!!
ett sånt bra år min vän.
inpräntat i mitt minne för alltid. [annars får du påminna mig :)]
just so you know.
tack.

Kommentarer
Postat av: hanna

har sorterat o rensat o städat o fixat.

skruvat isär och skruvat ihop.

sitter nu tröttare än tröttast vid datorn i mammas o pappas hus... weird feeling, för mkt känslor för mig just nu. hjärnan sparkar bakut o huvudet dånar.

saknar dig redan! fantastiskt år & du är en fantastisk vän!



kärlek alltid/h

2008-08-24 @ 22:27:41
URL: http://hannashorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0