augusti♥

när augusti tar slut vill jag helst inte vara med.
mitt augusti kommer sammanfatta hela det gångna året.
sol.bad.flytt.hav.grill.vänner.skratt.musik.solnedgång.kakor.färg.kalas.bär.regn.film.pannkakor.brunch.gråt.rosa.glädje.
kan fortsätta för alltid.
året har innehållit allt.
när augusti tar slut försvinner känslan.
känslan av detta året.
de som kommit hem för sommaren försvinner.
det borde vara olagligt att plugga på annan ort. de kommer hem och tar en plats i mitt liv igen. innan jag vet ordet av det så dunstar dem. borta ur min värld. until next time..
h försvinner.
det är ungefär så hemskt som det låter.
och jag vet att jag också kommer försvinna. men du åker först.

banne mig.
stanna ett tag i alla fall?!
september ser jag som ett vakum. en grå vänthall som jag måste gå igenom.
sthlm känns för långt borta.

och även om det kommer bli hur kul som helst, så är det så många avsked som ska tas under den helgen. fasar bara jag tänker på det. kommer bli mer tårar än skratt. tårar nu - ja!

ush.

ush och fy.

just nu går det inte att se framåt. just nu är det sorg i mitt hjärta.


jag vill stanna i augusti för alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0